Zapytanie ofertowe- LABORATORIUM PRZYSZŁOŚCI

Opublikowane przez Beata Abramowska w dniu

Zapytanie Ofertowe

Dyrektor Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach  mgr Hanna Kaczmarek w  związku zasadą zachowania uczciwej konkurencji, racjonalności i efektywności ogłasza w ramach rządowego programu ” Laboratoria Przyszłości ”   postępowanie na zakup wyposażenia „Laboratorium Przyszłości” .

 

 

  1. Zamawiający

Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach

reprezentowana przez Dyrektor mgr Hannę Kaczmarek

  1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.), ze względu na wartość zamówienia poniżej 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.

  • Przedmiot zamówienia
  • Przedmiot zamówienia
    Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej Oferta na zakup i dostawę sprzętu lub pomocy dydaktycznych w ramach rządowego programu ” Laboratoria Przyszłości ”

    Zgodnie z następującą specyfikacją:

    1. Rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość
    1 Zestaw podstawowe obwody elektryczne

    Elementy obwodu zamontowane są na przezroczystych płytkach, tak aby
    widoczny był cały obwód. Połączeń elektrycznych płytek dokonuje się szybko
    i łatwo poprzez specjalne magnetyczne styki. Wymagane trzy baterie C.
    W zestawie 6 płytek (zamontowane: 3 żarówki /2 rodz./ na podstawkach,
    brzęczyk, włącznik przyciskowy, silniczek), drut rezystancyjny, 10 przewodów
    ze specjalnymi stykami magnetycznymi, 2 przewody krokodylkowe, 3
    łączniki baterii.

    1
    2 Robot Dash

    Czas pracy do 3 godzin

    Czas czuwania Do 30 dni

    Czas ładowania Poniżej 1 godziny

    Bateria litowo-jonowa 1,85Wh

    Ładowanie przez Micro USB

    Łączenie Bluetooth Smart 4 / LE

    1
    3 Zestaw Wonder

    ▶ zestaw akcesoriów do robotów: cymbałki
    (dzwonki), wyrzutnie piłeczek, spychacz, uchwyt
    do holowania, uszy i ogon królika, łączniki do
    klocków LEGO®,
    ▶ 2 kable do ładowania,
    ▶ 4 łączniki do klocków LEGO®,
    Do programowania robota można wykorzystać
    urządzenie mobilne, np. smartfon lub tablet wraz z dedykowaną aplikacją.

    1
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość
    4 Energia. To działa!

    Zestaw badawczy do nauki różnego rodzaju energii i zachodzących pomiędzy nimi przemian. Dzięki niemu uczniowie mogą wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce, projektując własny eksperyment, odpowiadający na konkretne pytanie na temat energii. Zawartość: • 1 przewodnik metodyczny dla nauczyciela w wersji drukowanej i cyfrowej • 1 scenariusz lekcji ze szczegółowo opisanymi eksperymentami i projektami edukacyjnymi • 1 pakiet drukowanych materiałów dla uczniów o zróżnicowanym poziomie • 1 dostęp do materiałów cyfrowych (atrakcyjne symulacje, ćwiczenia, testy, podręczniki multimedialne) dla uczniów i nauczycieli (licencja szkolna, bezterminowa) • 1 elektroskop • 1 zestaw przewodników i izolatorów • 2 mierniki uniwersalne • 2 pałeczki do elektryzowania • 16 piłeczek pingpongowych • 36 baterii alkalicznych R20 • 45 uchwytów na baterie R20 • 5 brzęczyków elektrycznych • 5 silniczków elektrycznych • 20 mini żarówek 2V 0,06A • 30 oprawek mini żarówki • 1 przewód na rolce (dł. 30m) • 1 cążki do cięcia przewodów i zdejmowania izolacji • 30 termometrów zanurzeniowych z podwójną skalą, stopniami Celsjusza i Fahrenheita (zakres: od -10 do 110 stopni C) • 5 ogniw słonecznych (10×7 cm) • 10 prętów drewnianych (0,6×30 cm) • 40 niebieskich, nieprzeźroczystych kulek • 50 kartonów konstrukcyjnych (23×30 cm), kolor biały • 1 humus ogrodowy (poj. 1,6 l) • 8 pipet skalowanych (poj. 3 ml) • 16 linijek (dł. 30 cm) • 1 cienki, mocny sznurek (dł. 60 m) • 100 słomek do napojów, czerwone/białe (dł. 20 cm) • 150 słomek do napojów, przezroczyste (dł. 20 cm) • 8 pojemników plastikowych (poj. 5,5 l) • 8 rolek taśmy klejącej • 50 łyżeczek plastikowych • 10 pokrywek plastikowych (poj. 0,4 l) • 32 kubki plastikowe (poj. 250 ml) • 25 kubków styropianowych (poj. 230 ml) • 60 kubków plastikowych (poj. 30 ml) • 1 plansza dydaktyczna 70×100 cm, „Metoda badawcza” • 1 duża, wytrzymała skrzynia (tworzywo sztuczne, 50x60x30 cm).

    1
    5 Pociąg Intelino Starter Pack

    Zestaw zawiera minimum:
    ▶ 1 sztukę pociągu do programowania i kodowania
    ▶ 1 inteligentny wagon kolejowy
    ▶ 20 torów do jazdy robota w postaci minimum: 12 zakrętów, 4 prostych torów, 4 dzielonych torów
    ▶ 40 płytek z kodowaniem kolorystycznym
    ▶ Arkusz kalkomanii do oklejenia pociągu
    ▶ Kabel do ładowania USB
    ▶ 10 scenariuszy zajęć do edukacji wczesnoszkolnej w formie elektronicznej. Minimum 80 stron. Budowa scenariuszy: cele ogólne, cele szczegółowe, metody, formy pracy, środki dydaktyczne. Scenariusze zawierają kompletny opis przeprowadzania zajęć przy użyciu pociągu do nauki kodowania i programowania. Forma scenariuszy umożliwia wydrukowanie elementów graficznych, niezbędnych do wykorzystania w trakcie zajęć. Wersja językowa polska
    ▶ arkusz poleceń w wersji elektronicznej z możliwością wydrukowania

    Minimum 4 sposoby programowania robota: polecenia przeciągania akcji (sterowanie za pomocą dotykowego, bezekranowego kodowania z kolorowymi płytkami), edytor poleceń (również w formie poleceń niestandardowych), programowanie w Scratch 3.0, biblioteka Python.
    Obsługa z użyciem tabletu/ smartfona oraz możliwość programowania jazdy bez użycia tabletu/ smartfona.
    System łączności minimum Bluetooth 4.0
    Dostęp do platformy z gotowymi propozycjami ćwiczeń w postaci scenariuszy, kart pracy, gotowych kodów do programowania z możliwością pobrania
    Dedykowana aplikacja umożliwiająca programowanie robota.

    2
    6 Pociąg Intelino Zestaw torów

    Elementy dodatkowe do optymalizacji  dzialania robota do nauki programowania i kodowania. Forma działania elementów oparta na zasadzie: „easy-click”. Elementy posiadają zaczepy do przypięcia kodów kolorystycznych niezbędnych do kodowania robota. Elementy wykazują się cechą dwustronności, polegającej na wykorzystaniu obu stron produktu do zaczepienia kodów kolorystycznych.
    Zestaw zawiera minimum 40 płytek kolorystycznych – minimum 10 w kolorze białym, minimum 8 w kolorze zielonym, minimum 8 w kolorze czerwonym, minimum 6 w kolorze niebieskim, minimum 4 w kolorze żółtym, minimum 4 w kolorze purpurowym, wykonanych z plastiku niezbędnych do programowania, możliwych do zaczepienia w gniazdach torów oraz 20 torów, w skład których wchodzą minimum: tory z zakrętami – minimum 12 sztuk, tory proste – minimum 4 sztuki, tory dzielone – minimum 4 sztuki.

    2
    7 Pociąg Intelino Zestaw torów drewnianych

    Elementy dodatkowe do optymalizacji  dzialania robota do nauki programowania i kodowania. Forma działania elementów oparta na zasadzie: „easy-click”. Elementy posiadają zaczepy do przypięcia kodów kolorystycznych niezbędnych do kodowania robota. Elementy wykazują się cechą dwustronności, polegającej na wykorzystaniu obu stron produktu do zaczepienia kodów kolorystycznych. W skład zestawu wchodzi minimum 8 sztuk adapterów służących do podłączenia torów drewnianych.

    2
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość
    8 Robot Q-Scout

    Czujnik czujnik śledzenia linii
    Zasilanie 6 x bateria AA
    (brak w zestawie)
    Kontroler Qmind – oparty
    na Arduino Uno
    Komunikacja Bluetooth 4.0
    Porty rozszerzeń
    poty czujników x 3
    port silnika x 1
    Elementy na płytce:
    przycisk x 1
    czujnik ultradźwiękowy
    z podświetleniem LED RGB
    (programowalne kolory) x 1
    czujnik śledzenia linii x 1
    buzzer x 1
    dioda LED RGB x 1
    nadajnik IR x 1
    Wymiary (cm) 18,9 x 15,2 x 11,5
    Waga (kg) 1,3
    Gwarancja 2 lata

    2
    9 EDU CODE 420 + KSIĄŻKA CODE

    Zestaw zawiera:
    • 420 klocków, w tym 40 platform,
    • 82 stronicową książkę ze scenariuszami zajęć,
    • kod do pobierania karty pracy.

    Ilość elementów zapewnia pracę 20 dzieci.

    1
    10 EDU CODE MUSIC + KSIĄŻKA

    Zestaw zawiera:
    • 74 kolorowe koła zębate w ośmiu kolorach (dla każdej nuty),
    • 24 plansze do zapisu nut,
    • 16 kart pracy,
    • 29 dodatkowych złączek,
    • kolorowe tuby wydające dźwięk,
    • podręcznik.

    1
    11 LEGO Education SPIKE Prime

    • Solidny pojemnik do przechowywania z tackami do sortowania, Hub do programowania, czujnik odległości, czujnik siły, czujnik koloru, duży silnik, 2 średnie silniki i ponad 500 kolorowych klocków
    • Hub do programowania ma matrycę świateł 5×5, 6 portów wejścia/wyjścia, zintegrowany żyroskop 6-osiowy, głośnik, moduł Bluetooth i akumulator.
    • Środowisko programowania typu przeciągnij i upuść na tablety i komputery bazuje na języku programowania Scratch

    ·        Zawartość opakowania: 528 elementów

    ·        Opakowanie: plastikowe pudełko

    ·        Wymiary: 42 x 31 x 15 cm

    ·        Waga: 1,92 kg

    1
    12 LEGO Education BricQ Motion Prime

    Zestaw klocków zawierający:

    • 562 elementy,
    • 1 drukowaną instrukcję,
    • plastikową skrzynkę z tackami ułatwiającymi sortowanie i przechowywanie zestawu,
    • scenariusze lekcji w języku polskim,  „pierwsze kroki” – wsparcie na początek pracy z zestawem.
    • Opakowanie: kartonowe pudełko
      Wymiary: 42 x 31 x 15 cm
      Waga: 2,20 kg
    1
    13 Apitor X

    Robot edukacyjny składający się z 600 klocków, które pozwalają na zbudowanie 12 projektów. Dodatkowo klocki są kompatybilne z wieloma dostępnymi na rynku m.in. z Lego. Połącz klocki  z innymi zestawami klocków, które masz w domu np. z klockami Lego, aby ożywić je za pomocą kontrolera, silników, czujników i aplikacji.  Darmowa aplikacja pozwala w łatwy sposób zbudować aż 12 projektów, sterować nimi oraz je programować. 1x jednostka sterująca (baterie 3xAA nie są w zestawie)
    2 x czujnik podczerwieni, pomogą robotowi m.in. unikać przeszkód, mierzyć odległość, podążać za liniami
    1 x czujnik kolory, pozwala na rozróżnianie kolorów
    2 x wbudowane silniki, które pozwalają robotom poruszać się
    1x silnik zewnętrzny
    4 x wbudowane światła LED

    2
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość
    14 DJI Tello EDU 1szt. + 5 scenariuszy

    Imponujący i programowalny dron idealny do edukacji. Możesz łatwo nauczyć się języków programowania takich jak Scratch, Pythoni Swift. Dzięki ulepszonemu SDK 2.0 obsługuje bardziej zaawansowane polecenia oraz interfejsy danych. Oprócz zaawansowanej technologii kontroli lotu obsługuje także elektroniczną stabilizację obrazu. Napisz kod, aby kilka dronów latało wspólnie w roju, tak aby rozwijały zadziwiające funkcje AI. Do zestawu dostępne są autorskie scenariusze lekcyjne stworzone wspólnie z nauczycielami. Kontrola za pomocą smartfona
    Czas lotu do 13 minut
    Zasięg do 100 metrów
    Transmisja obrazu 720p i rozdzielczość zdjęć 5MP, Elektroniczna stabilizacja obrazu
    Funkcja Throw & Go i Funkcja akrobacji 8D Flips Tryb Bounce – rozpoczęcie lotu poprzez wyrzucenie drona z ręki, automatyczny start i lądowanie
    Alarm niskiego stanu baterii i bezpieczny powrót w przypadku zerwania połączenia
    System pozycjonowania optycznego – precyzyjny zawis
    Możliwość programowania w językach Scratch, Swift i Python
    Możliwość pisania oprogramowania za pomocą SDK 2.0 (Software Development Kit)
    Programowanie lotu w „roju”
    Kompatybilność z goglami VR

    5
    15 Mistrz Steam – 1 sztuka

    W skład zestawu wchodzą niezbędne elementy:
    – płytka posiadająca 14 uniwersalnych pinów GPIO (wejść / wyjść) i 6 wejść analogowych
    – elementy elektroniczne
    – wyświetlacz LCD ze złączami – minimum 1 szt.
    – płytka stykowa – minimum 1 szt.
    – przewody – minimum 1 szt.
    – diody- minimum 1 szt.
    – rezystory
    – czujniki
    – adresowalne diody LED
    – wyświetlacz – minimum 1 szt.
    – zasilacz sieciowy – minimum 1 szt.
    – miernik cyfrowy z baterią i przewodami pomiarowymi – minimum 1 szt.
    Minimalne wymagania dotyczące mikrokontrolera: Mikrokontroler STM32 w pakiecie LQFP64
    Rdzeń: ARM Cortex M0+ 32-bit
    Minimalna częstotliwość taktowania: 64 MHz
    Minimalna pamięć programu Flash: 128 kB
    Minimalna pamięć SRAM: 36 kB
    Przetwornik analogowo-cyfrowy: 12-bitowy, 15-kanałowy
    Minimalna ilość Timerów: 11
    Minimalna ilość programowalnych wejść/wyjść: 59
    Minimalna ilość interfejsów: 2x I2C, 4x USART, 2x SPI, USB, CAN
    Minimum 1 dioda LED użytkownika współdzielona z  płytką posiadającą 14 uniwersalnych pinów GPIO (wejść / wyjść) i 6 wejść analogowych
    Minimum 1 przycisk resetowania
    Oscylator kwarcowy 32,768 kHz
    Elastyczne opcje zasilania: ST-LINK, USB V lub źródło zewnętrzne
    Wbudowany debugger/programator ST-LINK z funkcją renumeracji USB: pamięć masowa, wirtualny port COM i port debugowania
    Kompleksowe bezpłatne biblioteki oprogramowania i przykłady dostępne w pakiecie MCU STM32Cube
    Obsługa szerokiego wyboru zintegrowanych środowisk programistycznych (IDE), w tym IAR Embedded Workbench, MDK-ARM i STM32CubeIDE
    Dostęp do kursu szkoleniowego online zawarty w cenie

    8
    16 Stacja lutownicza ATTEN AT-937A – 65W

    NAPIĘCIE ZASIL. OD 230 V
    NAPIĘCIE ZASIL. DO 230 V
    MOC NOMINALNA 65 W
    TEMPERATURA PRACY 200 – 480 °C
    STACJA – WENTYLATOR W KOLBIE Nie
    STACJA – REALNY ODCZYT TEMP. Nie
    STACJA – HOTAIR Nie
    STACJA – TYP A/C Analogowy

    1
    17 Pistolet do klejenia 100W – ZD-7D

    Pistolet do klejenia na gorąco o mocy 100 W. Uzupełniany wkładami o średnicy 11,2 mm

    5
    18 Klej do pistoletu gruby 11,2 – 5 szt.

    Wkład do pistoletu klejowego 11,2/200 mm (gruby) przezroczysty.

    5
    19 INTELINO ZESTAW DODATKOWYCH ELEMENTÓW

    Elementy dodatkowe do optymalizacji  działania robota do nauki programowania i kodowania. Konstrukcja sztaplowana. Funkcjonalność umożliwiająca budowanie wielopoziomowych konstrukcji torowych i przedłużeń mostów. Kompatybilność połączenia z innymi akcesoriami dodatkowymi do działania robota do nauki programowania. Możliwość połączenia z innymi klockami. Zawiera minimum 8 elementów.

    2
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość
    20 POCIĄG INTELINO ZESTAW MOSTÓW

    Elementy dodatkowe do optymalizacji  działania robota do nauki programowania i kodowania. Kompatybilność połączenia z innymi akcesoriami dodatkowymi do działania robota do nauki programowania. Zawiera minimum: tory najazdowe dwustronne – minimum 2 szt., wieże wsporcze  – minimum 4 sztuki, element do budowy mostu – minimum 1 sztuka.

    2
    21 POCIĄG INTELINO ZESTAW TUNELI

    Elementy dodatkowe do optymalizacji  działania robota do nauki programowania i kodowania. Kompatybilność połączenia z innymi akcesoriami dodatkowymi do działania robota do nauki programowania. Zawiera minimum: wkładki do stacji w kolorze żółtym – minimum 2 szt., wkładki tunelowe w kolorze niebieskim – minimum 2 szt., stacje kolejowe- minimum 2 sztuki, tunele składane wykonane z plastiku – minimum 2 sztuki.

    2
    22 POCIĄG INTELINO ZESTAW TORÓW KRÓTKICH

    Elementy dodatkowe do optymalizacji  działania robota do nauki programowania i kodowania. Forma działania elementów oparta na zasadzie: „easy-click”. Elementy posiadają zaczepy do przypięcia kodów kolorystycznych niezbędnych do kodowania robota. Elementy wykazują się cechą dwustronności, polegającej na wykorzystaniu obu stron produktu do zaczepienia kodów kolorystycznych.  Kompatybilność połączenia z innymi akcesoriami dodatkowymi do działania robota do nauki programowania. Zawiera: tory krzyżowe – minimum 2 szt., krótkie tory „in – out” – minimum 4 sz., krótkie tory „in- in” – minimum 2 szt., krótkie ścieżki „out-out” – minimum 2 szt. oraz minimum 8 szt. łączników tzw. „dog-bone”.

    2
    23 Mikrofon nakamerowy MKE 200 w Sennheiser

    Kolor: czarny
    Poziom szumów: 20 dB (A)
    Zasilanie: 2-10V, z urządzenia
    Wymiary: 69 x 60 x 39 mm
    Waga: 48 g
    Charakterystyka kierunkowości: superkardioidalna
    Poziom ciśnienia akustycznego: (SPL)120 dB
    Czułość: -33 dB V/Pa
    Przetwornik mikrofonowy: wstępnie spolaryzowany mikrofon: pojemnościowy
    Złącze: Jack 3,5 mm
    Pasmo przenoszenia: 40-20000 Hz
    Rodzaj mikrofonu: Mikrofon nakamerowy
    Charakterystyka kierunkowości:superkardioidalna
    Zintegrowana osłona przed wiatrem i wewnętrzny system antywstrząsowy, minimalizujący hałas podczas obsługi
    Wymienne kable TRS i TRRS 3,5 mm (1/8 „) do użytku z lustrzankami cyfrowymi, bezlusterkowcami lub urządzeniami mobilnymi
    Standardowy uchwyt na zimną stopkę do uniwersalnego zastosowania
    Praca bez baterii
    W skład zestawu wchodzą:
    Mikrofon
    CL 35 TRS, spiralny kabel TRS-TRS
    CL 35 TRRS, spiralny kabel TRS – TRRS
    Futrzana osłona przeciwwietrzna MZH 200
    Woreczek ze sznurkiem
    Krótka instrukcja obsługi
    Instrukcja bezpieczeństwa

    1
    24 Gimbal do smartfonów FeiyuTech Vimble 2S

    waga: 413g  (bez akcesoriów)
    zasilanie: wbudowany akumulator (do 12h pracy na jednym ładowaniu)
    udźwig: do 210 g
    mocowania statywowe żeńskie 1/4”
    kolor: czarny
    Kompatybilność
    smartfony o wadze do 210 g i szerokości od 57 do 84 mm
    Zawartość zestawu
    gimbal
    kabel USB – micro USB
    kabel micro USB – micro USB
    kabel micro USB – USB-C
    kabel micro USB – Lightning
    pasek nadgarstkowy
    usztywnione etui
    statyw do gimbali

    1
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość Zdjęcie
    25 Statyw ARKAS WT 4057 czarny

    Przeznaczenie: foto, wideo

    Głowica w zestawie: tak

    Mocowanie głowicy: b/d

    Ilość sekcji: 2

    Blokada nóg: Zaciski

    Materiał: aluminium

    Udźwig: 2 – 5 kg

    Dodatkowe informacje: Pokrowiec ochronny w zestawie

    Kolor: Czarny

    Wymiary

    Wysokość maksymalna: 157cm, wysokość minimalna: 58cm

    Waga: 1150 g

    1
    26 Zestaw oświetlenia ciągłego Quadralite
    Typ: Zestaw lamp światła ciągłego
    Źródło światła: dioda LED
    Moc:2x 45W
    Temperatura barwowa:5400K (±100K)
    Trwałość źródła światła:50 000h
    Kat strumienia światła :ok. 110°
    Regulacja jasności :n/a
    Mocowanie akcesoriów: Wbudowany uchwyt parasolek
    Chłodzenie: pasywne (radiator) i aktywne (wentylator)
    Zasilanie:200~240V 50Hz
    Wymiary:74 x 20 x 17 cm
    Waga:4 kg
    1
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość Zdjęcie
    27 Canon Power Shot G7X Mark III

    Gwarancja:12 miesięcy

    Liczba efektywnych pikseli [mln]:20.1

    Typ matrycy CMOS

    Rozmiar matrycy:1-calowa

    Procesor DIGIC 8

    Zoom optyczny:4.2x

    Ogniskowa (ekwiwalent dla 35mm) [mm]:8.8-36.8 mm (24-100 mm)

    Jasność obiektywu [f/]:f/1.8-2.8

    Zakres ustawiania ostrości [cm]:tryb tele: 40 cm

    Makro [cm]:tryb makro (szeroki kąt): od 5 cm

    Stabilizacja: tak

    Czas otwarcia migawki [s]:1-1/2000 s, bulb

    Pomiar światła: wielosegmentowy (związany z ramką AF wykrywania twarzy), centralnie ważony uśredniony, punktowy

    Rozmiar LCD [cale]:3.0

    Typ LCD: dotykowy/odchylany

    Rozdzielczość LCD [piksele]:1.040.000

    Jasność LCD: regulowana

    Obracany LCD: nie

    Wizjer: brak

    Autofokus: AiAF (31-punktowy, wykrywanie twarzy lub dotykowy AF z wyborem i śledzeniem obiektu i twarzy), 1-punktowy AF (dostępna każda pozycja lub ustalony środek)

    Tryby ekspozycji: auto, manualny, preselekcja czasu migawki, preselekcja przysłony, hybrydowa automatyka

    Czułość ISO:125- 12800 (rozszerzona: 25600)

    Balans bieli: Automatyczny (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, żarówki, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, temperatura barwowa (w kelwinach)

    Lampa błyskowa: wbudowana

    Samowyzwalacz:2 s lub 10 s

    Zdjęcia seryjne: do 30 kl./s

    Filmowanie:3840 x 2160 pix (4K), 30, 25 kl./s (maks. 9 min. 59 s.)

    Dźwięk:MPEG-4 AAC-LC (stereo)

    Format zapisu danych: JPEG (Exif 2.31, DCF, DPOF 1.1), RAW 14-bitowy (.CR3), RAW+JPEG

    Menu w języku polskim: tak

    Pamięć: karta SD, SDHC, SDXC (zgodne z UHS Speed Class 1)

    Złącza: USB-C, Micro HDMI

    Bezprzewodowa praca zdalna: tak

    Waga [g]:340

    Wymiary [mm] – szerokość:105.5

    Wymiary [mm] – wysokość:60.9

    1
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość Zdjęcie
    Wymiary [mm] – głębokość:41.4

    Model akumulatora:NB-13L

    28 Mikroport Boya BY-WM4 PRO K1

    Pokrowiec w zestawie
    Kompatybilność lustrzanka / bezlusterkowiec / kamera wideo / smartfon / tablet / komputer
    Zasilanie 2x AAA
    Częstotliwość 2,4 GHz (2405 – 2478 MHz)
    Ilość kanałów 2
    Czułość -90 dB ± 3 dB (0 dB – 1 V/Pa, 1 kHz)
    Pasmo przenoszenia 35 Hz – 14 kHz
    Stosunek sygnał/szum 84 dB lub więcej
    Typ mikrofonu krawatowy
    Charakterystyka dookólna
    Zasięg do 20 m (bez przeszkód terenowych)

    1
    29 Filament PLA Sketch mix 0,8 kg-6 szt.

    Materiał termoplastyczny, wykonany z odnawialnych surowców. PLA oferuje szybkie drukowanie, dobrą wytrzymałość na rozciąganie, wysoką sztywność, niską temperaturę topnienia i niską temperaturę ugięcia pod obciążeniem.
    Wygląd zewnętrzny: szpula
    Waga: 0,8 kg
    Średnica 1,75 mm
    Biodegradowalny
    Lekko połyskująca powierzchnia
    Temperatura druku: 200-230°C
    Minimum 4,8 kg w zestawie

    7
    30 Pracownia Druku 3D-MakerBot Sketch EduC.

    • Technologia druku: FDM lub FFF
    • Przestrzeń wydruku minimum: 150 x 150 x 150 mm
    • Platforma robocza: podgrzewany, wyciągany, elastyczny stół roboczy
    • Liczba ekstruderów: minimum jeden
    • Komora robocza zamknięta
    • Obsługiwane materiały: minimum biodegradowalny filament PLA
    • Zamknięty zintegrowany z drukarką zasobniki na materiał
    • Wbudowany filtr cząsteczek stałych
    • Średnica materiału: 1,75 mm
    • Średnica dyszy: 0,4 mm
    • Waga: maksimum 12 kg
    • Wymiary zewnętrzne nie większe niż: 450mm x 450mm x 400 mm
    • Automatyczne wykrywanie wyczerpania filamentu z możliwością jego uzupełnienia bez konieczności przerywania procesu druku
    • Komunikacja: minimum USB, Ethernet, Wi-Fi
    • Sterowanie poprzez kolorowy, dotykowy panel LCD
    • Wbudowana kamera o minimalnej rozdzielczości 2 MPx do monitorowania procesu wydruku na urządzeniach mobilnych i ekranie komputera
    • Wbudowany dysk twardy o pojemności minimum 6 GB
    • Obsługiwany system operacyjny: Windows 7+, Mac OS (10,7+)
    • Dedykowanie, kompatybilne oprogramowanie do obsługi drukarki 3D i dedykowana aplikacja na smartfony (wersja Android, iOS)
    • Oprogramowanie drukarki 3D umożliwia drukowanie bezpośrednio z natywnych plików CAD: STL (.stl), SolidWorks (.sldprt, .sldasm), Inventor OBJ (.ipt, .iam), IGES (.iges, .igs), STEP AP203/214 (.step, .stp), CATIA (.CATPart, .CATProduct), Wavefront Object (.obj), Unigraphics/NX (.prt), Solid Edge (.par, .asm), ProE/Creo (.prt, .prt., .asm, .asm.), VRML (.wrl) ProE/Creo (.prt, .asm), VRML (.wrl), Parasolid (.x_t, .x_b)
    • Bezpośrednia integracja (plug-in) z oprogramowaniem: SolidWorks, Autodesk Fusion 360, Onshape, Autodesk Inventor
    • Certyfikacja: CE, LVD, WEEE, RoHS, RED
    • Standardy bezpieczeństwa: IEC/ EN/ UL60950-1, IEC/ EN/UL 62368-1
    • Głośność podczas pracy: maksymalnie 45 dB
    • Wsparcie techniczne świadczone mailowo lub telefonicznie przez okres 5 lat
    • Gwarancja minimum 36 miesięcy
    • Instrukcja obsługi w języku polskim
    • Certyfikowane szkolenie z obsługi drukarki prowadzone stacjonarnie w placówce
    • Wsparcie merytoryczne prowadzone w formie szkoleń online oraz webinarów
    • Dostęp do platformy szkoleniowej
    • Drukowany podręcznik i kurs z zakresu drukowania na drukarce 3D (minimum 150 stron w języku polskim, zawierających przykładowe scenariusze lekcji, opisy projektów do druku 3D gotowych do realizacji na lekcji, wskazówki wykorzystania druku 3D w szkole)
    • Scenariusze zajęć lekcyjnych do pobrania (minimum 100 gotowych propozycji)
    • Dostęp do bazy modeli 3D (podział na kategorie)
    •  Zawiera minimum: 5 kg biodegradowalnego filamentu PLA oraz niezbędne do użytkowania elementy: elastyczne stoły robocze, szpachelka do podważania i usuwania wydruku ze stołu roboczego, cążki do odcinania podpór.

    2
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość Zdjęcie
    31 LEGO SPIKE Essential #45345

    Zestaw zachęca uczniów klas I–III szkół podstawowych do nauki przedmiotów STEAM. Pozwala ćwiczyć umiejętność rozwiązywania problemów i opowiadania historii podczas zabawy, która uczy dzieci wytrwałości i samodzielnego myślenia. Pozwala dzieciom w interaktywny sposób poznawać zagadnienia związane z przedmiotami STEAM. Dzięki poruszaniu tematów z życia codziennego, minifigurkom z różnymi osobowościami oraz znanym elementom konstrukcyjnym, abstrakcyjne pojęcia ożywają, a uczniowie nabywają umiejętności językowe, matematyczne i społeczno-emocjonalne.

    6
    32 LEGO Education BricQ Motion Essential

    Zestaw angażuje uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w naukę STEAM podczas eksperymentów z siłą, ruchem i interakcjami w kontekście sportowym. Bez użycia technologii zestaw zapewnia łatwą, praktyczną naukę poprzez doświadczenia oraz wspieranie zrozumienia fizyki. Używając specjalnych elementów, takich jak koła zębate, dźwignie, osie i koła pasowe, uczniowie aktywnie angażują się w naukę fizyki, tworząc ciekawe budowle, które wprawiają potem w ruch.

    6
    33 Tablica suchościeralna 1,8 x 1m 3
    34 Mała stacja pogody

    Przenośna stacja meteorologiczna umożliwia naukę analizowania pogody. Zestaw zawiera 3 urządzenia pomiarowe: barometr, higrometr i termometr.

    1
    Lp. Rodzaj pomocy dydaktycznej / Minimalne parametry Ilość Zdjęcie
    35 Mikrosk.Delta Optical BioLight 300 z kam

    Specyfikacja techniczna:

    Najważniejsze funkcje oprogramowania dołączonego do kamery:
    – poprawna polska wersja językowa
    – podgląd obrazu na żywo, z możliwością wyboru rozdzielczości
    – zamrażane obrazu, skalowanie, dopasowanie do okna, podgląd pełnoekranowy, odbijanie obrazu w pionie i w poziomie w celu odpowiedniego odwzorowania
    – tryb automatycznego poklatkowego zapisu obrazów (dostępne formaty: *.bmp, *.dib, *.rle, *.jpg, *.jpe, *.jpeg, *.jif, *.jfif, *.png, *.tif, *.tiff, *.pcx, *.tga, *.jp2, *.j2k, *.tft)
    – wbudowana przeglądarka zapisanych obrazów (dostępne formaty: *.avi, *.wmv)
    – regulacja czasu ekspozycji: automatyczna i manualna
    – regulacja balansu bieli: automatyczna i manualna (temperatura barwowa)
    – ręczne dopasowanie kolorów: odcień, nasycenie, jasność, kontrast, gamma
    – praca w trybie kolorowym lub monochromatycznym oraz w trybie negatywu
    – funkcja kalibracji długości względem wzorca i zapisywanie schematów kalibracji
    – funkcje służące do przeprowadzania pomiarów geometrycznych: kąt, punkt, linia, linia równoległa, dwie linie równoległe, linie prostopadłe, prostokąt, elipsa, okrąg, okrąg wpisany w okrąg (pierścień), dwa okręgi, łuk, wielokąt – kalkulacja pola powierzchni oraz obwodów figur
    – możliwość przeprowadzania pomiarów na zapisanych na zdjęciach oraz na obrazie na żywo
    – możliwość wyeksportowania wyników pomiarów w formie tekstowej do arkusza kalkulacyjnego lub zapisania na obrazie
    – dodawanie adnotacji tekstowych
    – siatki i linijki, podziałka referencyjna pozwalająca odczytać aktualnie wykorzystywane powiększenie i skalę
    – tworzenie i zarządzanie warstwami
    – składanie stosu obrazów mikroskopowych zapisanych w osi Z w obraz o rozszerzonej głębi ostrości (funkcja EDF)
    – funkcja „zszywanie” – łączenie obrazów mikroskopowych w panoramę 2D
    – przetwarzanie obrazów przez różnorodne filtry oraz funkcję segmentacji
    – funkcje automatycznego zliczania obiektów na obrazie

    Automatyczna instalacja w systemach Windows 2000/XP(SP2)/2003/Vista/2008/Windows 7/8/8.1 (32-bit oraz 64-bit), Linux oraz MacOS. Kamera nie wymaga sterowników.

    Specyfikacja techniczna kamery:
    cyfrowa kolorowa kamera mikroskopowa
    maksymalna rozdzielczość: 1920×1080 pikseli (2 megapiksele)
    rozmiar sensora (przekątna): 1/2.8″
    wielkość piksela: 2.9 µm x 2.9 µm
    czułość: 1300 mV
    zakres dynamiki: 73 dB
    przetwornik analogowo-cyfrowy: 8-bit R.G.B
    odstęp sygnału od szumu: 43 dB
    liczba klatek na sekundę (FPS): 38 fps dla 1920×1080 pix; 38 fps dla 960×540 pix
    montaż w tubusach o średnicy wewnętrznej 23,2 mm
    interfejs: USB 2.0
    zasilanie: DC 5 V poprzez interfejs USB komputera
    dołączone polskojęzyczne oprogramowanie  z funkcjami podglądu obrazu na żywo, zapisu zdjęć oraz filmów, wbudowane funkcje
    regulacji parametrów obrazu, filtry oraz funkcje pomiarowe
    w zestawie kabel USB do połączenia z komputerem, adaptery 30 mm i 30,5 mm
    minimalne wymagania sprzętowe: Microsoft® Windows® Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10 (32 & 64 bit), procesor równoważny do Intel Core2 2.8 GHz lub lepszy, pamięć RAM: 2 GB lub-więcej, port USB 2.0 lub lepszy, ekran o przekątnej co najmniej 17″ lub większy

    2
    • Miejsca wykonania przedmiotu zamówienia

    Siedziba zamawiającego 64-305 Bolewice ul Sportowa 21A

    •        Terminy realizacji zamówienia

    Termin realizacji zamówienia  do 31.08.2022

     

    1. Sposób przygotowania i składania ofert

     

    • Wykonawca składa Ofertę na podstawie załącznika nr 1 do Zapytania Ofertowego
      ( Formularza Ofertowego) oraz szczegółowym wykazem artykułów  – Załącznik 3 A oraz 3 B.
    • Ofertę (wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy) należy składać do dnia 08.12.2021 r.
    • Oferty można składać za pomocą operatora pocztowego, lub osobiście  ; należy dostarczyć do siedziby poprzez zamawiającego,  drogą elektroniczną na adres; dyrekcja@zsbolewice.pl
    • Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu.
    • Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
      z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

     4. Ocena ofert

    • Zamawiający dokona oceny złożonych ofert pod względem ich formalnej zgodności
      z Zapytaniem Ofertowym.
    • Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
    1. jeżeli jej treść nie odpowiada istotnej treści Zapytania Ofertowego z zastrzeżeniem poniższych zapisów o poprawieniu oferty lub jest niezgodna z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
    2. jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
      o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3. Wykonawca nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego w treści oferty oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
    4. zawiera rażąco niska cenę.
    • Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
    • Zamawiający może, kontaktując się drogą mailową na adres wskazany w ofercie, w toku badania
      i oceny oferty żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oferty (w tym badać rażąco niską cenę), bądź uzupełnienia braków formalnych oferty, wyznaczając Wykonawcy termin na ich uzupełnienie. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia wyczerpujących wyjaśnień Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty.
    • Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w treści oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie jednego dnia roboczego od zawiadomienia Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie poprawek.
    • Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia, w świetle złożonych ofert, uznana zostanie przez Zamawiającego za niemającą racjonalnego uzasadnienia.

     

    1. Kryteria oceny ofert
    • Zamawiający przyjmie oferty do szczegółowego rozpatrywania (oceny), jeżeli treść oferty spełnia wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
    • Oferty niepodlegające odrzuceniu, oceniane będą na podstawie następującego kryterium oceny oferty:

    Cena – waga kryterium  100% (PC)

    w kryterium Cena-  ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

    PC = Cn / Cb x 100% x 100

    gdzie:

    Cn – najniższa cena spośród cen wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu

    Cb – cena badanej oferty

    • Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
    • Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie kryterium oceny określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
    • W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.
    • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    • Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone oferty
      o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia
      w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
    • Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, zrezygnuje z podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny
    1. Wynik postępowania

    Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazane e-mailowo do wszystkich uczestników postępowania.

     

    1. Dodatkowe informacje

    Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Wykonawców.

    Pytania należy kierować na adres e-mail: :dyrekcja@zsbolewice.pl

    • Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia wskazania znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub wystąpienia wskazania norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania będą posiadały parametry techniczne, jakościowe, technologiczne itp. nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, tą równoważność Zamawiającemu.
    • Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w całości lub części bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
    • Zamawiający może unieważnić zapytanie w szczególności, jeżeli:
    1. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia;
    2. nie zostanie złożona żadna oferta lub wszystkie oferty zostaną odrzucone.
    1. Informacje dotycząca ochrony i przetwarzania danych osobowych

    Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.s 1 z późn.zm.) zwanego dalej RODO przedstawia następujące informacje:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach
    2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych pisemnie: za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
      e-mail dyrekcja@zsbolewice.pl lub poczty tradycyjnej na adres siedziby administratora Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach, Podane przez Panią/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celach zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej oraz wynikających z niej obowiązków w zakresie ubezpieczeń społecznych,  zobowiązań podatkowych, rachunkowości.
    3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać dane tj. wynikające z umowy cywilnoprawnej bez ZUS – 5 lat, a z umowy cywilnoprawnej z ZUS – 50 lat.
    1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Nie będą podlegały profilowaniu, czy automatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
    2. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu uprawnienia: prawo dostępu do danych osobowych, prawo do żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych, prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. Prawo do bycia zapomnianym), prawo do żądania  ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
    3. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – jeśli do przetwarzania danych doszło na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    8    .        Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy prawa, w tym RODO.

    1. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy.

     

     Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego

    ..………………………………….

       (pieczęć firmowa)

                               OFERTA złożona w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe

    1. Dane Wykonawcy

    …………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………..

    …………………..………………………………………………………………………………….…………………………………………………………

    Pełna nazwa Wykonawcy, adres, NIP

     

    tel.. ………………………………………………….……    e-mail     ………..……………………………………………………..

    II.W odpowiedzi na Zapytanie Ofertowe  na dostawę przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego
    LABOLATORIUM PRZYSZŁOŚI-wyposażenie część I  oferuję/emy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:…………………………………..zł brutto (słownie …………………….……………………………..), w tym …………… % VAT.

    1. Oświadczam/my, że zaoferowana cena zawiera wszelkie koszty i opłaty niezbędne do realizacji zamówienia.
    2. Oferuję(my) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wszelkimi wymogami zawartymi
      w Zapytaniu Ofertowym oraz w załącznikach, stanowiących jego integralną część.
    3. Akceptujemy wymagany przez Zamawiającego w Zapytaniu Ofertowym termin realizacji zamówienia.
    4. Zapoznałem(liśmy) się z warunkami postępowania określonymi w Zapytaniu Ofertowym
      i przyjmuję(emy) je bez zastrzeżeń, w tym również okres związania ofertą w czasie 20 dni od daty, w której upływa termin składania ofert.
    5. Akceptuję(emy) wszelkie wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego wykonania zawarte
      w Zapytaniu Ofertowego oraz w załącznikach, stanowiących jego integralną część.
    6. Akceptuję(emy) projekt umowy, której treść zawiera załącznik do Zapytania Ofertowego
      i w przypadku wybrania naszej oferty zobowiązuję(emy) się do podpisania umowy na warunkach zawartych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
    7. Deklaruję(emy), iż przedstawiona w ofercie cena nie stanowi ceny dumpingowej i złożenie oferty nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji.
    8. Informacje składające się na ofertę, zawarte na stronach …….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
    9. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.[1]
    10. Załączniki i dokumenty złożone przez Wykonawcę łącznie z ofertą:
    • Szczegółowy wykaz artykułów ze zdjęciami zał. 3 A oraz 3 B
    • Projekt umowy zał.2

    ………………………………………………………………………………

                                                                                                                  podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy

     

     

     

     

     

    Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego

     

                    Projekt Umowy

     

     

    Zawarta w dniu ……………. roku w Bolewicach, pomiędzy:

    Odbiorca  Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół i placówek Oświatowych w Bolewicach reprezentowaną przez:

    – dyrektor szkoły mgr Hannę Kaczmarek, działającą na podstawie udzielonego przez Wójta Gminy Miedzichowo pełnomocnictwa, zwanym w dalszej części Umowy Zamawiającym

    a

    …………………………………… zwanym w dalszej części umowy „Wykonawcą”,

    o następującej treści:

     

    • 1

    Definicje

    Użyte w treści umowy pojęcia i określenia należy rozumieć:

    • Umowa – oznacza umowę zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, na warunkach zapisanych w niniejszym dokumencie Umowy i w związanych z nim załącznikach, stanowiących jej integralną część;
    • Przedmiot umowy – oznacza poszczególne pozycje asortymentowe oraz inne czynności objęte zamówieniem określone w § 2 umowy zlecone przez Zamawiającego Wykonawcy na podstawie niniejszej Umowy;
    • Sprzęt – oznacza dostarczony przedmiot umowy, spełniający co najmniej parametry określone
      w załączniku nr 1 do umowy,
    • Wada – cecha zmniejszająca wartość, lub użyteczność przedmiotu umowy, lub jego części,
      ze względu na cel w umowie oznaczony, albo wynikający z okoliczności, lub przeznaczenia, lub zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą techniczną, warunkami technicznymi oraz innymi dokumentami wymaganymi przez przepisy prawa;
    • Oferta – rozumie się przez to zestaw treści dokumentów, oświadczeń, złożonych – zgodnie
      z warunkami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu- przez Wykonawcę;
    • dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt (dni ustawowo wolnych od pracy). Dzień roboczy rozpoczyna się o godz. 7:30, a kończy o godzinie 15:30.

     

    • 2

    Przedmiot umowy

    1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego Laboratorium Przyszłości-wyposażenie część I, szczegółowo opisanych w zapytaniu ofertowym stanowiącym załączniku nr 1 do umowy oraz szczegółowym wykazie artykułów – zał 3 A oraz 3 B.
    2. Strony ustalają, że Wykonawca dostarczy sprzęt stanowiący przedmiot umowy w terminie do 31.08.2022 r.
    3. Kupujący dopuszcza zmianę modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, że zmiana nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy dany model został wycofany z dystrybucji i nie jest już dostępny na rynku. Produkt równoważny będzie o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub lepszy za cenę ustaloną w niniejszej umowie.
    4. Sprzedawca oświadcza, że dostarczone Produkty zostaną oznaczone znakiem CE lub certyfikatem, o ile wymagają tego przepisy stosownych Dyrektyw Nowego Podejścia lub innych aktów prawnych.

     

     

    • 3

    Warunki realizacji i zobowiązania stron

     

    1. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz posiada deklarację CE.
    2. Wykonawca oświadcza, że dysponuje wiedzą, doświadczeniem zawodowym oraz odpowiednimi zasobami technicznymi, a także osobami niezbędnymi do prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
    3. Wykonawca dostarczy sprzęt we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego: i dokona jego rozładunku. Wykonawca powiadomi telefonicznie lub emailem Zamawiającego o planowanym terminie dostawy i realizacji przedmiotu umowy z co najmniej 24 – godzinnym wyprzedzeniem – email: dyrekcja @zsbolewice.pl Zamawiający w dniu dostawy dokona sprawdzenia zgodności dostarczonego sprzętu z § 2 ust. 1 oraz załącznikiem nr 3 oferty.
    4. Wykonawca oświadcza, iż posiada kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, wynikającą z profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności, zgodnie z normami polskimi i europejskimi oraz obowiązującymi przepisami.

     

     

    • 4

    Odbiór przedmiotu umowy

     

    1. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony będzie protokołem odbioru bez uwag podpisanym przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający dokona odbioru po wykonaniu przedmiotu umowy tj.: dostawie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją wyszczególnionym
      w § 2 ust. 1 umowy.
    2. Odbiór zostanie dokonany przez informatyka po całkowitym zakończeniu wszystkich czynności składających się na przedmiot umowy.
    3. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną wady przedmiotu umowy, w tym także braki ilościowe, Zamawiający odmówi dokonania odbioru, niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę i wyznaczy termin ponownego odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia stwierdzonych wad w terminie 1 dnia roboczego licząc od daty powiadomienia, z zastrzeżeniem, że po upływie terminu, o którym mowa w § 2 ust. 2, Zamawiający będzie miał prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z treścią § 7 a Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia w tym przypadku kary umownej, o której mowa w § 8 umowy.
    • 5

    Wynagrodzenie i sposób rozliczenia

    1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości brutto: …………………. (słownie: ……………………………. zł/100), w tym VAT (23%), zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
    2. Wartość brutto wymieniona w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym m.in. koszty zakupu, transportu, opakowania, rozładunku, skonfigurowania.
    3. Strony postanawiają, że zapłata ceny, określonej w ust. 1 nastąpi po całkowitym zrealizowaniu przedmiotu niniejszej umowy i podpisaniu przez strony protokołu odbioru bez uwag.
    4. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez strony protokół odbioru bez uwag.
    1. Faktura winna zawierać następujące informacje:
    • Nabywca: Urząd Gminy Miedzichowo
    1. Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół i Placówek Oświatowych w Bolewicach
    2. Zapłata należności nastąpi przelewem na wskazany na fakturze rachunek bankowy Wykonawcy,
      w terminie do 3 dni pod warunkiem otrzymania poprawnej pod względem formalnym i rachunkowym faktury, zawierającej pozycje wyszczególnione § 2 ust. 1 umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowego zwrotu otrzymanej od Wykonawcy nieczytelnej lub niekompletnej faktury. Będzie to skutkować przesunięciem terminu płatności o okres przedłożenia Zamawiającemu czytelnie i poprawnie sporządzonego dokumentu.
    3. Faktura zawiera numer umowy, na podstawie której następuje zapłata wynagrodzenia.
    4. Terminem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
    • Rękojmia, gwarancja i wykonanie zastępcze

     

    1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady zmniejszające wartość lub użyteczność przedmiotu umowy.
    2. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi, określonych przepisami Kodeksu Cywilnego, Wykonawca udziela Zamawiającemu, gwarancji jakości na cały przedmiot umowy na okres …12……… miesięcy.
    3. Okres gwarancji rozpoczyna bieg od następnego dnia po dokonaniu odbioru końcowego bez uwag.
    4. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po okresie jej obowiązywania, jeżeli zgłoszenie wady nastąpiło przed upływem tego okresu.
    5. Gwarancją objęte są wszystkie wady wyłączające lub ograniczające możliwość korzystania
      z przedmiotu umowy dostarczonego przez Wykonawcę, zgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób zgodny z dostarczoną dokumentacją.
    6. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie usuwać awarię lub w przypadku braku możliwości naprawy, wymieniać wadliwy sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach technicznych równoważnych lub lepszych niż wymieniany.
    7. Naprawy będą dokonywane w miejscu eksploatacji sprzętu. przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego, koszty dostarczenia uszkodzonego sprzętu do punktu serwisowego oraz z punktu serwisowego do miejsca eksploatacji sprzętu oraz koszty jego ponownej instalacji i konfiguracji pokrywa Wykonawca.
    8. Serwisant przybywa na miejsce i kontynuuje czynności serwisowe aż do momentu uzyskania pełnej funkcjonalności sprzętu lub do momentu osiągnięcia widocznej poprawy. Dopuszczalne jest zawieszenie czynności naprawczych, jeśli potrzebne są dodatkowe materiały lub informacje, ale praca zostaje wznowiona natychmiast po ich uzyskaniu.
    9. W przypadku gdy czas naprawy lub dostawy nowego sprzętu dostarczonego w ramach gwarancji miałby przekroczyć trzy dni robocze, Wykonawca niezwłocznie dostarczy, zainstaluje
      oraz skonfiguruje najpóźniej do godziny 15:30 następnego dnia roboczego po trzecim dniu od dnia,
      w którym przystąpił do akcji serwisowej sprzęt zastępczy wraz z niezbędnym oprogramowaniem
      o parametrach technicznych równoważnych lub lepszych niż sprzęt naprawiany, spełniający wszystkie wymagania opisane przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia i umowie, z którego Zamawiający będzie korzystać do czasu zakończenia naprawy lub dostarczenia nowego sprzętu.
    10. W przypadku wystąpienia wady w dostarczonym sprzęcie zastępczym przepisy niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do naprawy i wymiany tego sprzętu.
    11. W przypadku gdy trzykrotna naprawa nie pozwoliła na usunięcie wady, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad i bezpłatnego uruchomienia
      i skonfigurowania tego sprzętu w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia przekazanego przez Zamawiającego faksem lub na adres e-mail. Wykonawca nie obciąży Zamawiającego z tytułu wymiany żadnymi dodatkowymi kosztami w tym także w przypadku wzrostu cen rynkowych danego sprzętu (lub jego elementu). Wymieniając sprzęt Wykonawca zobowiązany jest w każdym wypadku dostarczyć sprzęt odpowiadający warunkom określonym w § 3 umowy oraz spełniające parametry techniczne co najmniej takie jak opisane w załączniku nr 1 do umowy.
    12. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę zobowiązania wynikającego z ust. 10, Zamawiający ma prawo:
    • uzyskać od dowolnego podmiotu prawo do korzystania ze sprzętu zastępczego, zainstalować
      go i uruchomić na koszt Wykonawcy, zachowując jednocześnie prawo do kar umownych i odszkodowania, których mowa odpowiednio w § 8 umowy,
    • zlecić producentowi lub dowolnemu serwisowi posiadającemu autoryzację producenta naprawę sprzętu, na koszt Wykonawcy, zachowując jednocześnie prawo do kar umownych
      i odszkodowania, których mowa odpowiednio w § 8 umowy,
    1. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów jakie musiał ponieść Zamawiający z tytułu niewykonania przez Wykonawcę zobowiązań gwarancyjnych.
    • Odstąpienie od umowy
    1. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy, w przypadku niewykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w terminie ustalonym w § 2 ust. 2, bez wyznaczania terminu dodatkowego.
    2. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy z winy Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje swoje obowiązki w sposób uchybiający postanowieniem niniejszej Umowy i pomimo pisemnego wezwania Zamawiającego nie następuje w określonym przez niego terminie zmiana sposobu ich wykonywania lub Wykonawca nie usunie skutków ewentualnych naruszeń wywołanych nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy – w terminie 15 dni od dnia powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o powyższych okolicznościach. W takiej sytuacji Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu prawidłowo wykonanej części umowy.
    3. Odstąpienie od umowy powinno być dokonane w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

     

    • 8 Kary umowne

     

    1. Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy, na niżej opisanych zasadach.
    2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach:
    • w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 1 – w wysokości 20% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, określonego
      w § 5 ust. 1;
    • w przypadku zwłoki w terminie wykonania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 – w wysokości 0,2%całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, określonego w § 5 ust. 1, za każdy dzień zwłoki;
    • w przypadku niepodjęcia czynności naprawy, w terminach określonych w § 6 ust. 7 – w wysokości 200,00 zł brutto za każdy dzień zwłoki.
    1. Należności wskazane w ust. 2 podlegają kumulacji w przypadku wystąpienia wymienionych w nich zdarzeń, z zastrzeżeniem, że łączna wysokość kar umownych określonych w ust. 2 pkt 1) i 2) nie może przekroczyć wartości 30% całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy brutto, określonego w § 5 ust. 1.
    2. W przypadku gdyby kary umowne określone w ust. 1 nie pokryły całej szkody poniesionej przez Zamawiającego, Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego
      na zasadach ogólnych.
    3. W przypadku zwłoki w terminie zapłaty należności wynikającej z faktury, o którym mowa w 5 ust. 7, Wykonawca ma prawo do odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia
      po upływie terminu zapłaty
    4. W razie ziszczenia się przesłanki zapłaty kary umownej, o której mowa w ust. 2, Zamawiający wezwie Wykonawcę notą obciążeniową do jej zapłaty, a po bezskutecznym upływie terminu wskazanym w nocie obciążeniowej, będzie mógł potrącić ją z wynagrodzenia Wykonawcy z chwilą zapłaty należności wynikającej z faktury.

     

    • 9 Zmiany umowy

     

    1. Wszelkie istotne zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
    2. Zamawiający między innymi przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
    • zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 2 ust. 2 w przypadku zaistnienia działania siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć ani im zapobiec,
    • zmiana pozycji asortymentowej, gdy nastąpi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta i stanie się niedostępny na rynku – Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest do zaoferowania dostępnego na rynku asortymentu, spełniającego co najmniej parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do umowy – zmiana nie może powodować zmiany wysokości ceny określonej w § 5 ust. 1 umowy.
    1. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany
      a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.

     

    • 10 .Postanowienia końcowe
    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego regulujące umowę dostawy oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.
    2. Spory wynikłe w trakcie realizacji postanowień niniejszej umowy, strony rozstrzygają na drodze polubownej, a w przypadku braku porozumienia podlegać będą rozpatrywaniu przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
    3. Zamawiający zastrzega, że wierzytelności przysługujące Wykonawcy w związku z wykonywaniem niniejszej umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego.
    4. Strony zgodnie oświadczają, że wszelka korespondencja pomiędzy nimi, kierowana na adresy wskazane w niniejszej umowie, będzie uważana za skutecznie doręczoną.
    5. Umowa niniejsza została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron umowy.

     

    Załączniki stanowiące integralną część umowy:

    Załącznik nr 1 – Zapytanie ofertowe file:///C:/Users/beata/Downloads/Wzor_zapytania_ofertowego_31082018.pdf

    Załącznik nr 2 – oferta Wykonawcy

    ZAMAWIAJACY                                                                                   WYKONAWCA

     

     

     

    …………………………                                                                            ……………………………………

    [1] W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa. Wówczas należy usunąć treść powyższego oświadczenia poprzez jego przekreślenie.

    Kategorie: Ogłoszenia